想回到最初的那个自己

2017.7.2

        I want you

    满怀想念的我

    I'll colour me blue

会将自己染上蔚蓝的颜色

Anything it takes to make you stay

只要你留下,我愿做任何事

   Only seeing myself

       从你的眼中

When I'm looking up at you

   我只看到我自己

       I want you

    满怀想念的我

   I'll colour me blue

会将自己染上蔚蓝的颜色

Anything it takes to make you stay

只要你留下,我愿做任何事

Only seeing myself

      从你的眼中

When I'm looking up at you

   我只看到我自己


评论
热度(1)

© 杨家酱 | Powered by LOFTER